valabilitate anunț 09.08.2022 – 31.08.2022
Descrierea jobului:
- Întâmpină pacienții și gestionează legătura între pacienți și medici;
- Înregistrează datele pacienților în programul informatic;
- Asigură suport pacienților în completarea formularelor necesare pentru consultații/internări;
- Efectuează programările pentru consultațiile medicale;
- Oferă informații corecte și concise despre modalitatea de accesare a serviciilor medicale;
- Oferă informații tuturor celor care solicită, direcționându-i către persoanele responsabile;
Cerințe:
- Studii medii sau superioare;
- Experiență în domeniul medical privat constituie un avantaj;
- Cunoștințe operare PC (introducere date);
- Abilități de comunicare, deschidere în relația cu pacienții (răbdare, respect, empatie);
- Capacitate de organizare și planificare a timpului și a sarcinilor încredințate;
- Persoană disciplinată, responsabilă și capabilă să lucreze în echipă.
Îți vom oferi:
- Mediu de lucru dinamic și plăcut;
- Program de lucru într-un singur schimb, 8 ore, de luni pana vineri;
- Pachet salarial atractiv;
- Training-uri/programe de dezvoltare profesionala;
- Colegi binevoitori;
- Suport în integrare, alături de o echipă deschisă și performantă.
Cv-urile pot fi transmise pe adresa de email office@oncohelp.ro sau mihaela.nistorescu@oncohelp.ro.
Informații la numărul de telefon 0256495403 sau 0748259544 (Mihaela Nistorescu – Resurse umane).
În acord cu Regulamentul (UE) nr. 679/2016 prin aplicarea/transmiterea cv-ului dvs vă dați acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal.