valabilitate anunț 18.07.2023 – 31.08.2023
Descrierea jobului:
- ● efectuează poziționarea corectă a pacientului în funcție de organul examinat și de recomandarea medicului radiolog;
- ● efectuează administrarea intravenoasă a dozei de substanță de contrast necesară pentru efectuarea examinării;
- ● supraveghează pacientul în cursul efectuării examinării;
- ● aplică protocoalele de examinare conform recomandării medicului radiolog;
- ● pregătește pacientul și materialele necesare examinării;
- ● înregistrează pacienții în registrul de consultații specific;
- ● răspunde de conservarea investigațiilor și rezultatelor în sistemul informatic al compartimentului de imagistică;
- ● răspunde de conservarea CD-urilor cu rezultatele examinărilor care trebuiesc predate pacientului conform indicațiilor medicului.
Cerințe:
- ● studii în domeniu finalizate (cu diplomă de absolvire);
- ● certificat de Membru OAMGMAMR;
- ● experiență pe un post similar – min 2 ani;
- ● abilități de comunicare, deschidere în relația cu pacienții (răbdare, respect, empatie), orientare spre nevoile pacientului;
- ● disponibilitate pentru un program de lucru în 2 schimburi a câte 6 ore;
- ● persoană disciplinată, responsabilă și capabilă să lucreze în echipă.
Îți vom oferi:
- ● Mediu de lucru dinamic și plăcut;
- ● Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- ● Pachet salarial atractiv;
- ● Training-uri/programe de dezvoltare profesionala;
- ● Colegi binevoitori;
- ● Suport în integrare, alături de o echipă deschisă și performantă.
Cv-urile pot fi transmise pe adresa de email office@oncohelp.ro sau mihaela.nistorescu@oncohelp.ro.
Informații la numărul de telefon 0256495403 sau 0748259544 (Mihaela Nistorescu – Resurse umane).
În acord cu Regulamentul (UE) nr. 679/2016 prin aplicarea/transmiterea cv-ului dvs vă dați acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal.