Linkuri utile

GHID

pentru pacientul spitalizat și vizitatorii săi în Asociația Oncohelp – Centrul de Oncologie Oncohelp Timișoara

Stimate pacient / pacientă,
Prin acest ghid puteţi afla informaţii despre toate serviciile medicale pe care le putem oferi pacienţilor noștri. Avem reputaţie excelentă în furnizarea serviciilor medicale şi de îngrijire de înaltă calitate.
În acest spital vă vom trata cu toată atenţia şi vom avea în vedere nevoile de îngrijire și tratament medical necesar dumneavoastră, fără a ţine cont de sex, statut, religie, rasă sau vârstă, adoptând un mediu de demnitate și respect pentru toţi pacienţii şi pentru întreg personalul medical.

INTERNAREA:
Pacienţii sunt internaţi în secţiile noastre printr-o programare prealabilă.

Actele necesare internării:

  • Bilet de internare;
  • Documente medicale anterioare, relevante (bilete de externare din spital, scrisori medicale, etc);
  • Cartea de identitate;
  • Cardul de sănătate;

Ce să aduceţi cu dumneavoastră

  • Pijamale / camaşa de noapte, halat, papuci;
  • articole de igienă personală (pastă şi periuta de dinți, pieptene, aparat și pasta de ras, prosop, săpun, etc);
  • cană, lingură, furculiţă;
  • medicaţia recomandatăde medicul dumneavoastră curant;

Ce să nu aduceţi cu dumneavoastră

  • obiecte de mare valoare, bijuterii;
  • multe haine (există spaţiu limitat pentru depozitarea acestora);
  • sume mari de bani;
  • echipament electric (radio, televizor, radiator, cafetieră, etc);

i. În unitatea noastră puteți totuși beneficia de servicii de păstrare a bunurilor și obiectelor de valoare, dacă vă este necesar. Acestea trebuie predate, în caz contrar personalul secţiei unde veţi fi internat nu răspunde de obiectele dumneavoastră personale.
ii. Spitalul nu poate asigura servicii de spălătorie personală, pentru aceasta, vă rugăm să apelați la familie.
iii. Din motive de sănătate şi igienă, vă rugăm să nu aduceţi mâncare la spital.

INTERNĂRILE DE ZI

Tratamentele și monitorizările periodice efectuate în cadrul spitalizării de zi se efectuează cu programare prealabilă. Investigaţiile paraclinice precum endoscopia și CT se fac de asemenea prin internare de zi programată.

Echipa de îngrijire în secţie:

După sosirea dumneavoastră în secţie, asistenta şefă va coordona procesul de preluare și instalare în salon prin intermediul asistentelor de pe tură, iar medical curant vă va complete foaia de observație.

Pe parcursul internării dumneavoastră, echipa de îngrijire va fi formată din:

  • Medical curant;
  • Asistenta medicală de salon;
  • Asistenta sefă;
  • infirmira;
  • psiholog;

Sunteţi liber să adresaţi medicului currant orice întrebare, legată de starea dumneavoastră de sănatate.

Dieta:

Medicul dumneavoastră currant va stabili dieta pe care va trebui să o urmaţi pe timpul şederii în spital. Masa se serveşte după programul afișat în oficiul alimentar din secția în care vă internaţi.

Dreptul dumneavoastră la informare:

  • Informațiile despre afecţiunea dumneavoastră se află în foaia de observaţie.
  • Aveţi dreptul să consultaţi aceste informaţii.
  • Pentru mai multe detali, vă rugăm să apelaţi la medical dumneavoastă curant.

Dreptul dumneavoastră la confidenţialitate:

  • Cât timp sunteţi în spital, datele dumneavoastră vor fi disponibile echipei medicale care vă are în îngrijire precum și personalului de specialitate care prelucrează statistic aceste date. Tuturor acestor persoane le este cerut să respecte confidenţialitatea datelor dumneavoastră.
  • Dacă aveţi vreo nelămurire cu privire la acest lucru, puteţi contacta asistenta şefă sau medical curant.

Vizitatori:

  • Vizitatorii - membrii de familie, colegii, prieteni - sunt o parte importantă din viaţa unui pacient. Bunăstarea, însanătoșirea, comunicarea pacientului este întotdeauna pe primul loc. Uneori însă, pot fi impuse unele restricţii pentru a putea asigura cel mai bun tratament și cea mai bună îngrijire a pacientului.
  • Vă rugăm să respectaţi cu stricteţe programul de vizită. Programul este afişat la loc vizibil la intrarea în spital.
  • Din diferite motive, la nivelul anumitor secţii, programul de vizită al bolnavilor, se poate modifica, lucru care va fi anunţat prin afişaj la vedere.
  • De asemenea, avem anumite reguli pe care vă rugăm să nu le încălcaţi:
  • copiii nu au voie să efectueze vizite neînsoțiți de adulți ;
  • vizitatorii nu au voie să aducă alcool pacienţilor;
  • este interzis fumatul în spital;
  • vizitatorii sunt rugați să nu efectueze vizite dacă constată modificări în starea lor de sănătate (gripă, diaree, vomă sau etc);
  • Restricţii suplimentare pot fi puse în aplicare ori de câte ori situația o impune (de exemplu, în cazul izbucnirii unor boli infecţioase).
  • Vă rugăm să contribuiţi la păstrarea și menţinerea curăţeniei în spital.
  • În conformitate cu legislaţia în vigoare, fumatul este interzis în toate zonele aparţinând spitalului.

SIGURANȚA ÎN CAZ DE INCENDIU:

Dorim să oferim un mediu sigur, ferit de riscul unui incendiu şi să anunţăm izbucnirea unui incendiu într-o manieră care va minimaliza efectele sale.

Dacă descoperiţi sau bănuiţi că ar fi un incendiu:

1. Declanşaţi alarma prin apăsarea butonului din salon
2. Informaţi personalul secției / spitalului
3. Părăsiţi clădirea conform instrucțiunilor afișate pe etaj
4. Urmaţi instrucţiunile personalului din secție/spital

Dacă auziţi alarme de incendiu:

1. Părăsiţi clădirea conform instrucțiunilor afișate pe etaj
2. Respectați instrucţiunile personalului din spital.
3. Nu folosiţi ascensoarele.
4. Nu reveniți în clădire decât după acceptul primit de la personalul medical.

CURĂȚENIE / IGIENĂ

Vă rugăm să ne ajutaţi să menţinem un mediu curat, sănătos pentru pacienţi şi personal:
- Spălaţi-vă pe mâini şi folosiţi săpunul, ori de câte ori este necesar;
- Nu plasaţi prosoape sau articole vestimentare pe calorifere;
- Nu depozitaţi bunuri (inclusive valize) pe podea;
- Luaţi din baie articolele de toaletă după ce le-aţi folosit;
- Nu depozitaţi mâncare în sau pe dulapuri.

EXTERNAREA:
Pentru externare, veți prezenta cardul de sănătate și vi se vor elibera scrisoarea medicala, decontul cheltuielilor și biletul de externare.

Vă dorim însănătoşire grabnică!

LISTA ORGANIZATIILOR DE INGRIJIRI LA DOMICILIU DIN ZONA BANAT

CASA DE ASIGURARI DE SANATATE TIMIS

FURNIZORII DE SERVICII MEDICALE DE INGRIJIRI LA DOMICLIU  2021

Nr. Crt. Nume furnizor servicii medicale Adresa Telefon E-mail
1 SC ELISSAN MED SRL Timisoara, str.Anton Pavlovici Cehov nr.32 0722275842 m_czili@yahoo.com
2 SC HUMANA LIFE MED SRL Timisoara, str. Vasile Loichita nr. 1-3,SAD 6A, sc.C, camera 3 0723275933
0745548945
humanalifemed@yahoo.com
buftea_dana@yahoo.com
3 SC SERVICII MEDICALE HC SRL   Timisoara, str. Glad nr. 35 A 0733975820 dantripon@gmail.com

CASA DE ASIGURARI DE SANATATE ARAD

LISTA FURNIZORILOR DE SERVICII DE ÎNGRIJIRI MEDICALE  LA DOMICILIU

Nr.  crt. Nume furnizor Adresa Telefon Adresa E-Mail 
1 SC VLAD MEDICA SRL Arad, str.Cpt. Grigore Ignat, nr.56, corp.B, ap.9  0771/682.441, 0741/024.228               vladmedica@yahoo.com
2 SC NON-STOP MEDICA SRL Iratos nr. 53, jud.Arad 0752/976.441, 0727/637.439 eugen_suciu86@yahoo.com
3 SC RED MEDICA HOME SRL  Arad, Strada Cocorilor nr.49, judet Arad 0753/372.489; 0741/554.878 redmedicahome@gmail.com